Rondom de feestdagen zijn er aanpassingen in de openingstijden en bereikbaarheid van de gemeente:

  • Donderdag 19 december is het gemeentehuis vanaf 15:00 uur telefonisch niet bereikbaar
  • Dinsdag 24 december is het gemeentehuis telefonisch bereikbaar van 09:00-13:00 uur
  • Op eerste en tweede kerstdag (woensdag 25 en donderdag 26 december) is het gemeentehuis gesloten
  • Op oudjaarsdag (dinsdag 31 december) is het gemeentehuis telefonisch bereikbaar van 09:00-13:00 uur
  • Op nieuwjaarsdag 1 januari 2020 is het gemeentehuis gesloten
  • Donderdag 2 januari 2020 is het gemeentehuis geopend van 11:00-13:00 uur en telefonisch bereikbaar van 11:00-17:00 uur

Spoed

LET OP: onderstaande nummers zijn enkel te gebruiken voor spoedeisende meldingen buiten de openingstijden van het gemeentehuis.

Spoedmelding

Voor een spoedeisende melding buiten de openingstijden van het gemeentehuis kunt u bellen met een buitendienstmedewerker van de gemeente via telefoonnummer: 06-22198282. Dit is uitsluitend voor meldingen openbare ruimte die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, bijvoorbeeld afvaldumpingen, omgevallen bomen, rioolproblemen of gevaarlijke situaties.
Klik hier voor meer informatie en voor overige storingsnummers.


Milieuklachten

Klachten over illegaal slopen, geur en geluid die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u melden via de milieuklachtentelefoon Limburg op het telefoonnummer 0591-200357.


Melding Openbare Ruimte

U kunt ook 24 uur per dag meldingen doorgeven via onze website.