Inkoopbeleid
Onze aanbestedingen worden op www.tenderned.nl(externe link) gepubliceerd. Ondernemingen die via Tenderned aan een aanbesteding van de gemeente willen deelnemen, moeten dat via eHerkenning (DigiD voor ondernemers) doen.
Inkoopbeleid
Hieronder vindt u informatie over het inkoop- en aanbestedingsbeleid van gemeente Echt-Susteren.
- Lees Gemeente Echt-Susteren Algemene Inkoop voorwaarden.pdf voor met ReadSpeaker docReader(externe link)
- Lees Gemeente Echt Susteren Klachtenregeling aanbestedingen.pdf voor met ReadSpeaker docReader(externe link)
Document download informatie:
- Een pdf-bestand kunt u openen in verschillende PDF-lezers, zoals Adobe Reader.
eHerkenning
Via eHerkenning logt u in op websites van verschillende overheidsorganisaties. eHerkenning regelt de digitale herkenning (authenticatie) en controleert de digitale bevoegdheid (autorisatie) van personen die online met de overheid zaken willen doen. Voor registreren en inloggen bij TenderNed heeft u minimaal betrouwbaarheidsniveau 2 nodig.
Een eHerkenningsmiddel aanschaffen kan bij een van de erkende leveranciers. De kosten voor aanschaf en gebruik variëren per middel en leverancier. De aanschaf van een eHerkenningsmiddel duurt enkele werkdagen. Een eHerkenningsmiddel is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.
Meer informatie
Kijk hier voor meer informatie over Tenderned en eHerkenning(externe link). Hier vindt u ook het stappenplannen voor het inloggen en registreren met eHerkenning. Of neem contact op met de servicedesk van TenderNed via 0800 836 33 76 of [email protected].