Gewijzigde openingstijden in verband met de verkiezingen
Op maandag 15 maart is het gemeentehuis geopend van 09:00-13:00 uur. Op dinsdag 16 maart en woensdag 17 maart is het gemeentehuis gesloten. Telefonisch is het gemeentehuis wel bereikbaar op maandag 15 maart en dinsdag 16 maart van 09:00-17:00 uur. Het stembureau in het gemeentehuis is van maandag 15 maart tot en met woensdag 17 maart geopend van 07:30-21:00 uur. Kijk hier voor meer infomatie over de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart.

Vragen over het coronavirus (COVID-19)
Het coronavirus verspreidt zich razendsnel. Om de zorg toegankelijk te houden, moeten we onze contacten tot een minimum beperken. De lockdown en de avondklok blijven tenminste tot en met 15 maart van kracht. Kijk hier voor de maatregelenHier (onder regionale maatregelen) vindt u het 'Intrekkingsbesluit Noodverordening COVID-19' van de Veiligheidsregio Limburg-Noord (18 november 2020). Het coronavirus leidt tot veel vragen. Heeft u vragen, of bent u ongerust hierover? Bekijk dan hier de veel gestelde vragen en antwoorden van het RIVM. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u tussen 8.00 en 20.00 uur bellen met het landelijke informatienummer 0800-1351. U kunt ook de website van de GGD raadplegen. Heeft u andere vragen (ondernemers-, werknemers-, gezondheids- en algemene vragen)? Klik dan hier.

Klacht over de gemeente

  • U dient schriftelijk een klacht over het gedrag van een medewerker van de gemeente in of u geeft de klacht digitaal door  
  • De gemeente neemt contact met u op over de klacht
  • Er vindt een informeel gesprek plaats. Wordt er geen oplossing gevonden? Dan wordt de formele klachtenprocedure gevolgd. U en de beklaagde worden dan gehoord. Daarna stuurt het college u een schriftelijk oordeel over de klacht
  • Bent u nog niet tevreden? Dan kunt u zich wenden tot de Nationale Ombudsman

Hoe het werkt

  • Een schriftelijke klacht (per post) bevestigen wij binnen 5 werkdagen na ontvangst. Als u de klacht digitaal indient, ontvangt u direct een ontvangstbevestiging per e-mail
  • In de meeste gevallen wordt naar aanleiding van uw klacht binnen 5 tot 8 werkdagen telefonisch contact met u opgenomen
  • U kunt bij vragen altijd contact opnemen met één van de klachtencoördinatoren van de gemeente
  • U dient uw klacht in bij het college van burgemeester en wethouders
  • Geef aan over wie de klacht gaat (een afdeling, medewerker, bestuurder of anders)
  • Beschrijf de klacht en geef aan wanneer de situatie heeft plaatsgevonden
  • Vermeld  uw contactgegevens

Stuur uw klacht naar:

Gemeente Echt-Susteren
Postbus 450
6100 AL Echt