Rondom de feestdagen zijn er aanpassingen in de openingstijden en bereikbaarheid van de gemeente:

  • Donderdag 19 december is het gemeentehuis vanaf 15:00 uur telefonisch niet bereikbaar
  • Dinsdag 24 december is het gemeentehuis telefonisch bereikbaar van 09:00-13:00 uur
  • Op eerste en tweede kerstdag (woensdag 25 en donderdag 26 december) is het gemeentehuis gesloten
  • Op oudjaarsdag (dinsdag 31 december) is het gemeentehuis telefonisch bereikbaar van 09:00-13:00 uur
  • Op nieuwjaarsdag 1 januari 2020 is het gemeentehuis gesloten
  • Donderdag 2 januari 2020 is het gemeentehuis geopend van 11:00-13:00 uur en telefonisch bereikbaar van 11:00-17:00 uur

Klacht over de gemeente

  • U dient schriftelijk een klacht over het gedrag van een medewerker van de gemeente in of u geeft de klacht digitaal door  
  • De gemeente neemt contact met u op over de klacht
  • Er vindt een informeel gesprek plaats. Wordt er geen oplossing gevonden? Dan wordt de formele klachtenprocedure gevolgd. U en de beklaagde worden dan gehoord. Daarna stuurt het college u een schriftelijk oordeel over de klacht
  • Bent u nog niet tevreden? Dan kunt u zich wenden tot de Nationale Ombudsman

Hoe het werkt

  • Een schriftelijke klacht (per post) bevestigen wij binnen 5 werkdagen na ontvangst. Als u de klacht digitaal indient, ontvangt u direct een ontvangstbevestiging per e-mail
  • In de meeste gevallen wordt naar aanleiding van uw klacht binnen 5 tot 8 werkdagen telefonisch contact met u opgenomen
  • U kunt bij vragen altijd contact opnemen met één van de klachtencoördinatoren van de gemeente
  • U dient uw klacht in bij het college van burgemeester en wethouders
  • Geef aan over wie de klacht gaat (een afdeling, medewerker, bestuurder of anders)
  • Beschrijf de klacht en geef aan wanneer de situatie heeft plaatsgevonden
  • Vermeld  uw contactgegevens

Stuur uw klacht naar:

Gemeente Echt-Susteren
Postbus 450
6100 AL Echt